Mijn eerste reis - Reisverslagen van Marleen van den Broek - WaarBenJij.nu Mijn eerste reis - Reisverslagen van Marleen van den Broek - WaarBenJij.nu

Mijn eerste reis

Die kan ik nu gaan aanpassen natuurlijk, voor de tweede keer naar Suriname maar in dit geval is het echt werken in het buitenland. Mijn eigen klasje, groep 6/7 op basisschool Prinses Amalia. Vooral veel werken dus, maar ook genieten hoor!

Recente Reisverslagen:

14 Januari 2009

Leaving on a jetplane..

07 December 2008

Time flies

17 November 2008

Aan het werk in Switi Sranan

30 September 2008

Back in town

21 Mei 2008

Nog eentje dan..
Marleen

Die kan ik nu gaan aanpassen natuurlijk, voor de tweede keer naar Suriname maar in dit geval is het echt werken in het buitenland. Mijn eigen klasje, groep 6/7 op basisschool Prinses Amalia. Vooral veel werken dus, maar ook genieten hoor!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 17513

Voorgaande reizen:

23 September 2008 - 05 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: