Nog 6 weken! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marleen Broek - WaarBenJij.nu Nog 6 weken! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marleen Broek - WaarBenJij.nu

Nog 6 weken!

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

01 Oktober 2007 | Nederland, Amsterdam

Ja lieve mensen, het gaat nu echt gebeuren. De reis is geboekt, mijn paspoort is verlengd, het visum komt eraan en morgen word ik geprikt om me te beschermen tegen alle enge ziektes! Dat laatste is overigens geheel vrijwillig, want op 11 november is het zover, dan ga ik de lucht in! Op deze site kunnen jullie mij en mijn verhalen volgen tot ik op 12 mei 2008 (ja inderdaad, als de dagen weer langer en warmer worden in ons kikkerlandje) weer voet zet op Nederlandse bodem! Ik heb er zin in!! Maar eerst nog mijn beloofde afstudeer/verjaardags/afscheidsfeestje, want ik doe het wel in stijl natuurlijk ;) De uitnodiging volgt!

liefs, Marleen

  • 02 Oktober 2007 - 09:54

    Floor:

    Heey Marleen!
    Leuk dat je een site bij gaat houden! Ik ga je volgen! Heel veel plezier en succes daar! Geniet ervan!
    Kus Floor

  • 03 Oktober 2007 - 09:34

    Yvonne:

    Hey! Ik heb me toegevoegd aan de mailinglist, dus ik hou je in de gaten!! Alvast heel veel plezier en succes gewenst, maar voor dat het zover is, natuurlijk eerst nog een knallende afscheidsparty!!! :)

    xx

  • 07 Oktober 2007 - 19:26

    Mamonique:

    nog 5 weken, echt aftellen voor een geweldige ervaring!

  • 04 November 2007 - 18:35

    Ankie En Hans:

    wij gaan je natuurlijk in de gaten houden, hé meid. Geniet ervan.
    liefs

  • 06 November 2007 - 20:16

    Yvonne:

    Leuk dat je nu bij ons bent en afscheid komt nemen.
    Tot volgend jaar.

    Yvonne

  • 07 November 2007 - 12:29

    Tineke En Wim:

    Nou Marleen we hebben je op onze Favorieten lijst gezet zodat we je nog makkelijker kunnen volgen het komende half jaar. Een hele fijne tijd in het verre Suriname.
    Wim en Tineke.

  • 09 November 2007 - 10:37

    Jolanda Der Kinderen:

    En een knallend feest was het afgelopen zondag, hahahahahah maar wel zeker de moeite waard.
    tot hoors, ziens, mails, xxx

  • 10 November 2007 - 20:27

    Wen+Pim:

    Big brother (and his girlfriend) are watching you!

    x

  • 11 November 2007 - 12:24

    Karin:

    Hoi Marleen,
    Met einge vertraging was je toch weg om 10.25.
    Heel veel plezier daar in het warme land,en wij de kou in .
    We zullen je volgen.

    Karin en Peter

  • 11 November 2007 - 12:43

    Peter:

    Hoi Marleen

    Verdorrie je was al vroeg op voor de vertrekdag.Hopelijk een rustige vliegreis ghad.
    Maar net als bij de andere twee wereldreizigers P/W heb je nu ook
    extra foto ruimte voor wat hieronder staat.

    Dagboek : marleen1985.waarbenjij.nu
    Omschrijving : 600 foto's + 2 video's
    Ingangsdatum : 11 november 2007
    Verloopdatum : 6 oktober 2008

    dus maak er goed gebruik van .We willen wel wat foto's van de avonturen zien .HAHA.
    De taal zal wel geen probleem zijn .

    Veel plezier in Paramariboo.

    Peter

  • 11 November 2007 - 22:44

    Mamonique:

    ZE IS ER!!!!!!!!!!!
    Veilig op de Surinaamse bodem om 20.09 uur. Het was er warm, nat en gezellig.
    Het avontuur kan beginnen.

  • 12 November 2007 - 09:26

    Pauwel:

    Hey Jij,
    Ik zie hieronder dat je met vertraging vertrokken bent en goed bent aangekomen. Ben benieuwd hoe het nu met jou gaat. Maar hopelijk ben je zo overdonderd door nieuwe priekelingen dat je voorlopig niet meer aan Nederland denkt. Heel veel plezier en geniet van het heerlijke weer.

    Kuz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Die kan ik nu gaan aanpassen natuurlijk, voor de tweede keer naar Suriname maar in dit geval is het echt werken in het buitenland. Mijn eigen klasje, groep 6/7 op basisschool Prinses Amalia. Vooral veel werken dus, maar ook genieten hoor!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 67
Totaal aantal bezoekers 17516

Voorgaande reizen:

23 September 2008 - 05 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: