Leaving on a jetplane.. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marleen Broek - WaarBenJij.nu Leaving on a jetplane.. - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marleen Broek - WaarBenJij.nu

Leaving on a jetplane..

Door: Marleen

Blijf op de hoogte en volg Marleen

14 Januari 2009 | Suriname, Paramaribo

Zo, nu de ouders en kinderen op de hoogte zijn ook maar even een berichtje hier. Voor de meeste mensen geen verrassing meer na mijn mailtje maar ik kom terug naar Nederland! Om verschillende redenen heb ik besloten om ontslag te nemen, ik vind het erg jammer dat het zo gelopen is maar ik ben wel blij om weer terug te komen! Ik vlieg volgende week vrijdag al, de 23e, en land dan op zaterdag 24 januari om 09.00u! Het is nu echt aftellen! Dus tot snel! x Marleen

  • 14 Januari 2009 - 19:39

    Peter Karin :

    We zien je wel een keer .
    Jammer dat de chemie met Suriname voor jouw niet meer werkte .Maar kleed je maar goed aan bij terugkeer in het koude kikkerlandje .See you soon

  • 14 Januari 2009 - 20:04

    Maartje:

    Hey Marleentjee!!

    Ik had inderdaad je mailtje gelezen, maar er nog niet op gereageeerd!! Dus op deze manier maar even! Wat jammer dat het allemaal zo gelopen is in SU.. Maar ondanks dat zul je altijd geweldige super herinneringen overhouden aan ons Suriname!! Geniet nog maar even heel veel van je laatste weekje en alvast een goeie terugkomst! Kuss Maartje

  • 14 Januari 2009 - 21:20

    Jolien:

    Heey Marleen!
    Jammer dat het niet zo leuk is geworden als je had gehoopt. Gelukkig wachten er in Nederland allemaal leuke dingen (mensen!) op je ;-)
    Goede reis!!
    Liefs, Jolien

  • 15 Januari 2009 - 08:42

    Emmalot:

    Tot snel!
    Ik kijk de 22ste juist met Karlijn, Maartje en de anderen onze Blanche Marie film. Wij gan dus even terug naar Su.
    Ik zie je snle mopje en geniet van je laatste daagjes in het heerlijk warme Suriname.
    Kus

  • 15 Januari 2009 - 10:42

    Trotse Mamonique:

    tot overmorgen over een week!!!

  • 15 Januari 2009 - 12:00

    Yvonne:

    Hey meis! Geniet nog even van je leventje en de zon daar! Succes met afscheid nemen, een goede reis en tot op je welkom thuis feestje!! :D (of een date voor 2, dat mag ook ;)

    xx

  • 15 Januari 2009 - 13:18

    Hans En Ankie:

    fijn dat je weer thuis komt maar jammer dat je missie mislukt is , vechten tegen de bierkaai valt niet mee hè heel veel liefs van ons en tot ziens of hoors of mails.

  • 15 Januari 2009 - 21:54

    Barbara:

    Hey Marleen! Zoals al gezegd, zal toch een moeilijke beslissing zijn geweest maar geniet nog even van je laatste week en succes weer in Nederland! In het oude, vertrouwde Den Bosch!

    Groetjes
    Barbara

  • 17 Januari 2009 - 19:12

    Jolanda:

    Goed dat je gewoon je gevoel volgt en het gaat afsluiten.
    Ik ben net terug, met ons mam, van de film wit licht, in 1 woord indrukwekkend. Jij moet zeker ook snel gaan, dit mag je niet missen in de bios. groetjes xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marleen

Die kan ik nu gaan aanpassen natuurlijk, voor de tweede keer naar Suriname maar in dit geval is het echt werken in het buitenland. Mijn eigen klasje, groep 6/7 op basisschool Prinses Amalia. Vooral veel werken dus, maar ook genieten hoor!

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 1094
Totaal aantal bezoekers 17509

Voorgaande reizen:

23 September 2008 - 05 Augustus 2009

Mijn eerste reis

Landen bezocht: